Close

20.08.2018

Консорціум «Porr — Hinteregger — Condotte — Itinera» отримує замовлення об’ємом 966 мільйонів євро

Porr - Hinteregger - Condotte - Itinera

Консорціум «PorrHintereggerCondotteItinera» отримує замовлення об’ємом 966 мільйонів євро

Консорціум «PorrHintereggerCondotteItinera» підписав контракт вартістю 966 млн євро з компанією Brenner Basistunnel (BBT), що відповідає за проектування і будівництво Бреннерського базисного залізничного тунелю, на виконання робіт по лоту H51 Pfons‑Brenner.

Цей лот передбачає будівництво 18‑кілометрової ділянки базисного тунелю з проходкою розвідувальної труби зменшеного діаметру (від 5 до 6 м, вона служить також для відведення води) і двох ходових труб діаметром по 8,1 м, які пройдуть на 12 м вище за розвідувальну трубу на відстані від 40 до 70 м одна від одної. Ходові труби через кожні 333 м з’єднають поперечними штольнями, призначеними для евакуації людей у разі надзвичайних обставин. Роботи мають бути завершені в 2024 р.

Для будівництва ходових труб будуть використані тунельні расточні комплекси з щитом діаметром 10,37 м, що забезпечують швидкість проходки 30 м в добу. Розвідувальний тунель прокладатимуть вибуховим методом з подальшим торкретуванням. Група Porr має досвід будівництва більше 600 км тунелів і вже брала участь в роботах по будівництву інших розвідувальних і допоміжних труб Бреннерського базисного тунелю

Загальна довжина тунелю складе 64 км, після закінчення будівництва він з’єднає Австрію з Італією і стане другим по протяжності (після швейцарського Готардського) тунелем у світі. Відкриття тунелю значно поліпшить залізничне сполучення між Північним і Південним Тіролем — він дозволить поїздам перетинати Альпи істотно швидше. При цьому час в дорозі від Інсбруку до Больцано скоротиться з 2 годин до 50 хвилин. Нині середня швидкість поїздів в регіоні ледве перевищує 70 км/год, передусім внаслідок крутизни існуючих трас, що проходять на значній висоті.

Крім того Бреннерський тунель має вирішити проблему вантажних перевезень. Сьогодні близько трьох чвертей вантажопотоку через перевал Бреннер йде за допомогою автомобільного транспорту. І місцеві жителі давно борються за зниження пов’язаного з цим забруднення довкілля. На думку прибічників будівництва залізничного тунелю, його прокладення потрібне для перекладу вантажних перевезень з автодоріг на залізничний транспорт.

(фото: Brenner Basistunnel)

https://www.bbt-se.com/information/news/detail/news/pfons-brenner-groesstes-baulos-auf-oesterreichischem-projektgebiet-vergeben/

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання»!