Close

25.03.2019

Компанія Siemens представила локомотив Vectron з комбінованим приводом

Siemens

Компанія Siemens представила локомотив Vectron з комбінованим приводом

Компанія Siemens Mobility вперше анонсувала локомотив Vectron Dual Mode з можливістю живлення від контактної мережі і дизель-генератора під час виставки InnoTrans в Берліні восени 2018 р. Через півроку на заводі в Мюнхені потенційним замовникам був представлений готовий локомотив з комбінованим приводом, здатний розвивати швидкість до 160 км / год.

Чотиривісний локомотив середньої потужності Vectron Dual Mode розрахований на водіння переважно вантажних поїздів в Німеччині та Австрії. Він здатний працювати на лініях, електрифікованих на змінному струмі напругою 15 кВ і частотою 16,7 Гц, а також на неелектрифікованих ділянках. Маса локомотива становить 90 т, потужність на ободі колеса 2000 кв.м. Сила тяги при рушанні — 300 кН. Потужність дизеля компанії MTU має потужність 2400 кВт, місткість бака для дизельного палива — 2500 л.

Локомотив обладнаний системою точкової АЛС PZB, яка застосовується на залізницях Німеччини і Австрії, і підготовлений для установки бортової апаратури європейської системи управління рухом поїздів ETCS.

Прототип локомотива буде продемонстрований на виставці Transport Logistic у Мюнхені в червні 2019 р. Його сертифікацію в Німеччині планують завершити до кінця 2019 р

https://www.railwaygazette.com/news/news/europe/single-view/view/siemens-unveils-dual-mode-vectron.html

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання» у 2019 році!

Передплата на журнал «Залізничне постачання»