Close

26.08.2018

FCAB починає роботу з новими локомотивами GT42АС

GT42AC

FCAB починає роботу з новими локомотивами GT42АС

Приватна компанія Antofagasta and Bolivia Railway (FCAB) святкує своє 130-річчя і нещодавно отримала та почала експлуатацію 7 локомотивів EMD GT42AC. Це є початкомвідновлення парку компанії, яке планується продовжити в 2019 році з 11 новимилокомотивами.

FCAB, який належить гірничодобувній компанії Antofagasta і транспортує понад 6 мільйонів тонн вантажів на рік, повідомляє про інвестиції в розмірі 60 мільйонів доларів США на локомотиви з більш досконалими технологіями, більш ергономічними кабінами і більш низьким впливом на навколишнє середовище, включаючи економію палива і зниження викидів CO2 в порівнянні з поточним парком.

Нові локомотиви дозволять FCAB формувати склади поїздів тільки з двома локомотивами замість трьох, як раніше. З 18 нових локомотивів, які будуть загаломпоставлені, 12 замінить 24 старих локомотива, які будуть виведені з експлуатації, а решта шість призначені для нових підприємств.

Для того, щоб підготуватися до прибуття нових локомотивів, 15 співробітників вирушили на завод EMD в Сполучених Штатах для навчання з обслуговування та експлуатації. Крім того, FCAB також інвестувала $ 12 млн в оновлення колії.

«Ми відзначаємо 130-річний внесок в економічний і соціальний розвиток регіону, сприяючи місцевому працевлаштуванню, будучи привабливим і стабільним джерелом зайнятості для більш ніж 1330 робітників, які майже повністю проживають в Антофагасті, Каламі і Мехіллоні. Залізниця Antofagasta є і залишається безперечною ланкою для конкурентоспроможності регіональної видобутку. Ось чому придбання нових локомотивів, вагонів і контейнерів дозволить нам підвищити нашу транспортну здатність, безпеку операцій і людей та повагу до навколишнього середовища. Ми створюємо твердий подарунок і майбутнє для FCAB, наших робітників, громад, що межують з нашими сферами впливу, клієнтами та акціонерами», — сказав Маурісіо Ортіс, генеральний менеджер залізниці Antofagasta.

«Нещодавно ми досягли угоди, яка передбачає перевезення понад 1 млн тонн на рік з новим клієнтом. Таким чином, з упевненістю наших акціонерів, клієнтів і завдяки здатності наших інженерів, які супроводжують і операторів, ми плануємо транспортувати близько 8 мільйонів тонн на початку наступного десятиліття» — підкреслив Маурісіо Ортіс.

https://www.fcab.cl/2018/08/23/locomotoras-de-ultima-generacion-seguridad-y-competitividad-al-servicio-de-la-industria-regional/

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання»!