Close

26.08.2018

Британський оператор Great Western Railway починає експлуатацію нових поїздів серії 802 виробництва Hitachi

Great Western Railway

Британський оператор Great Western Railway починає експлуатацію нових поїздів серії 802 виробництва Hitachi

Британський пасажирський оператор Great Western Railway (GWR) здійснює перевезення між Лондоном, заходом і південним заходом країни. Нещодавно GWR провів демонстраційну поїздку першого з 36 нових поїздів серії 802 з комбінованим приводом, які працюють від дизеля і контактної мережі змінного струму напругою 25 кВ. Ці поїздизамінять дизельні швидкісні поїзди (HST), побудовані у кінці 1970-х років. Закупівлю фінансує компанія Eversholt Rail Group — одна з найбільших у Великобританії компаній, що займаються лізингом і обслуговуванням рухомого складу.

Перші три поїзди побудовані на заводі Hitachi в Касадо, Японія, складання інших веде підрозділ Hitachi Rail Italy на заводі в м. Пістоя в Тоскані, Італія. Зараз тут на виробничій лінії стоїть останній поїзд замовлення з постачанням в січні 2019 р. Нині у Великобританії знаходиться половина закупленого парку, два п’ятивагонні поїзди вже готові до комерційної експлуатації і вийдуть на лінію найближчими днями. Очікується, що парк у повному складі почне працювати на початку 2019 р., а усі поїзди HST будуть виведені з експлуатації на міжміських лініях між Лондоном і південним заходом Англії у березні.

Поїзди серії 802 побудовані на платформі АТ300 компанії Hitachi і мають багато спільного з поїздами серії 800, що працюють на лініях GWR. Рухомий склад серії 802 відрізняється плануванням кухні поїзда і розміщенням гальмівних резисторів на даху для захисту від можливого попадання води на прибережних ділянках залізниці.

Парк поїздів серії 802 складатиметься з 22 п’ятивагонних і 14 дев’ятивагоннихскладів. У п’ятивагонному поїзді передбачені 290 місць стандартного класу і 36 місць першого класу, в дев’ятивагонному складі — 576 місць стандартного класу і 71 місце першого класу. У п’ятивагонному поїзді передбачені дві зони для інвалідних колясок, в дев’ятивагонному — чотири. Введення в експлуатацію нового парку скоротить мінімальний час в дорозі між Пензансом і Лондоном з 5 ч 19 мін до 5 ч 5 мін (фото: Hitachi).

https://www.gwr.com

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання»!