Close

25.06.2017

З увагою до деталей: основні компоненти системи змащування Whitmore Rail

Whitmore Rail

З увагою до деталей: основні компоненти системи змащування Whitmore Rail

Завдяки широкому розмаїттю складальних елементів і варіантів спільного компонування, системи змащування Whitmore Rail, дозволяють суттєво посилити технологічний та економічний ефект від використання рейкозмащувачів

На криволінійних та сильно навантажених ділянках колії підвищений знос рейок
є проблемою, з якою стикаються залізничники вже багато років. При контакті
бокової грані рейки і гребеня колеса, за рахунок різниці діаметрів гребеня колеса і поверхні кочення, в кривих у місці контакту виникає високий тиск і створюється ефект ковзання.
Умови взаємодії у системі «колесо-рейка» істотно впливають на терміни служби і організацію утримання основних елементів залізничної колії та рухомого складу.

Для зниження зносу в парі тертя «колесо-рейка» застосовуються рейкозмащувачі, завдяки чому підвищується термін служби коліс і рейок, знижуються витрати на їх ремонт, зменшується витрати палива, підвищується стійкість коліс і знижується рівень шуму від взаємодії колеса і рейки.

Whitmore Rail

Резервуар являє собою циліндричну місткість, в якій зберігається мастило. Внутрішні пружини та плунжер видавлюють мастило в мастильні насоси через шланги для живлення. Резервуар оснащується зворотним заправним клапаном, через який мастило закачується в резервуар за допомогою відповідного насоса з приводом – вручну або від двигуна. Резервуари можуть мати різну ємність, об’єм якої обирається в залежності від інтенсивності використання.

Whitmore Rail

Шланг для живлення з’єднує резервуар з впускним отвором насоса. З обох кінців цей шланг кріпиться за допомогою хомутів. Мастило по шлангу для живлення передається з резервуару через впускний штуцер на вихідну трубку і далі до живильного трубопроводу насосу.

З кожним мастильним пристроєм поставляється один напірний шланг довжиною 3 метри. Зазвичай його розрізають на дві частини потрібної довжини, відповідно до відстані між агрегатом насоса і дозувальною пластиною в зборі. З обох кінців шланг кріпиться
за допомогою хомутів. По напірному шлангу мастило передається від вихідного отвору насоса до вхідного отвору дозувальної пластини

Насосний агрегат складається з двох мастильних  насосів, які з’єднані Т-подібною трубкою з вхідним отвором для змащення, і кріпиться до рейки за допомогою опорних кронштейнів і двох рейкових затискачів для фіксації насоса.

Whitmore Rail

Мастило надходить з резервуару через живильний шланг або Т-подібний з’єднувач і заповнює первинні камери насосного агрегату. Після того, як система. заповнена мастилом, відбувається заповнення вторинної камери через вбудований в плунжер зворотний  клапан. При натисканні на плунжер колесом потягу, мастило передається через випускний зворотний клапан до випускної трубки, а потім до напірних шлангів. На зворотному ході плунжера його вбудований зворотний клапан відкривається, що дозволяє мастилу протекти у з первинної камери у вторинну. Регулювання виходу мастила здійснюється за допомогою гвинту регулювання плунжера по висоті. Це спеціальний гвинт, що приводиться в дію за допомогою 2,5 мм торцевого шестигранного ключа. Регулювання здійснюється з боку верхньої частини кожного агрегату насос з метою налаштування висоти плунжера. Затискувач
встановлений з боку реґулювального ґвинта. Чем вище поршень знаходитья по відношенню до верхньої частини рейки, тим більшим буде вихід мастила.

Whitmore Rail

Насосні агрегати оснащені зворотним клапаном на виході мастила. Цей зворотний клапан діє як запірний клапан, запобігаючи втягуванню мастила, що. знаходиться в каналі подачі до дозувальної пластиниа. назад в агрегат насоса при підйомі поршня. Після того, як поршень виявиться натиснутим під дією колеса потягу, мастило буде виходити з вторинної камери
через випускний зворотний клапан, в результаті чого мастило зможе подаватися до дозувальних пласти через нагнітальні шланги.

Whitmore Rail

Для запобігання утворювані повітряних пробок кожен насосній агрегат має гвинт для стравлювання тиску. При його відкритті все повітря, що замкнуте у вторинній камері, може бути випущене назовні при спрацьовуванні, або повному піднятті плунжера.

Whitmore Rail

Дозувальні пластини призначені для нанесення мастильного шару. Як правило, з кожним мастильним пристрієм використовується дві або чотири дозувальні пластини, кожна з яких складається з трьох прямокутних планок: задньої, середньої і передньої, на якій зроблено канавки. Кожна дозувальна пластина фіксується на рейках двома рейковими затискачами, що кріпляться за допомогою болта з гачкоподібною головкою, гайки та шайби – по одному комплекту кріплення на кожен затискач.

У верхній частині канавчатой планки є кілька отворів, що дозволяють подавати мастило на кут робочої грані рейки і / або лицьову частину рейки, щоб колеса потягу могли захоплювати і розподіляти мастило по всьому профілю рейки.

Whitmore Rail

Всі компоненти рейкозмащувача Whitmore Rail виготовлені із якісних матеріалів, довговічні та прості в обслуговуванні. Якщо у вас є питання стосовно проектування, комплектації та обслуговування системи змащування, ви можете направити їх представнику виробника та отримати на них вичерпні відповіді.

Стосовно придбання данного обладнання
звертайтесь за тел. (057) 7205908
info@insl.in.ua

Журнал «Залізничне постачання» — Лютий 2017 року