Close

30.04.2018

Вагон-самоскид з розміром під контейнер для залізничного сектора

Вагон-самоскид

НАБАГАТО БІЛЬШЕ, НІЖ КОНТЕЙНЕР … Вагон-самоскид з розміром під контейнер для залізничного сектора

ВАГОН-САМОСКИД АБО ДУМПКАР КОМПАНІЇ OWS — ЦЕ ЗАСІБ ДЛЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯ РІЗНИХ ВАНТАЖІВ НАСИПОМ АБО НАВАЛОМ БЕЗ ТАРИ

Вагонами-самоскидами можуть успішно перевозитися мінеральні будівельні матеріали, сільськогосподарська продукція або дрібнозернисті матеріали. Точки кріплення опірної рами точно відповідають точкам кріплення стандартного контейнера, передача та використання, таким чином, відбувається на платформах для стандартних контейнерів для залізниці (з різної шириною колії), які можна орендувати для відповідних вимог.

Різні використання системи є результатом гнучкої конструкції коритоподібного кузова, яку різними корпусами і кріпленнями можна пристосувати до характеристик вантажу, що перевозиться. Коритоподібний кузов може використовуватися як окрема частина для малого об’єму, один вагон або використовуватися як цілий поїзд для масового перевезення.

ВАГОН-САМОСКИД

Логістичні процеси визначаються властивостями вантажу, транспортними засобами, граничними умовами під час перевезення та при навантаженні і розвантаженні. Вагон-самоскид компанії OWS ідеально пристосований до цих вимог. Різні комбінації компонентів та операцій кузова дають можливість однаково швидко навантажувати та розвантажувати різні типи вантажів.

ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ РІЗНИХ ЗАСТОСУВАНЬ

Сценарії, показані нижче, демонструють різні можливості використання коритоподібного кузова як універсального інструмента, таким чином демонструючи високу ефективність, пристосовану до конкретних потреб.

НАВАНТАЖЕННЯ І РОЗВАНТАЖЕННЯ

Ідея блочної конструкції перекидного коритоподібного кузова має на меті вирішення проблеми частих граничних умов під час навантаження та розвантаження. Відтак, вона розроблена таким чином, що навантаження може здійснюватися як під піднятими бункерами, так і під працюючою ланцюговою підвіскою під час колійних робіт.

  • Схожа вантажопідйомність у порівнянні зі стандартними хопер-вагонами.
  • Висока стійкість під час навантаження / розвантаження на ділянках з підвищенням зовнішньої рейки на кривій або навантажувальних станціях.
  • Кут природного укосу зміщений від колії піднятим центром обертання.
  • Безпечне й швидке вивантаження, а також часткове вивантаження досягається завдяки гідравлічній керуючій системі з мобільним телефоном.
  • Час, потрібний для вивантаження вагонів, обладнаних трьома коритами і з автоматизованою керуючою системою, складає приблизно 4,5 хвилин. Можна одночасно розвантажувати увесь поїзд.

ВАГОН-САМОСКИД

БЛОЧНА КОНСТРУКЦІЯ ПЕРЕКИДНОГО КОРИТОПОДІБНОГО КУЗОВА

Основою перекидного вузла є стійка рама розміром 20-футового контейнера ISO. Коритоподібний кузов поміщається на нього, приводиться простою гідравлічною системою і може нахилятися та, таким чином, спорожнюватися з обох боків колії.

Починаючи з цієї базової конструкції, через додання відповідних кріплень і додаткових рішень, а також керуючих і привідних систем відповідно до потрібних характеристик, розроблюється відповідна конструкція для різноманітних процесів. Вони можуть змінюватися залежно від вантажів та логістичних вимог.

ЛОГІСТИКА

Завдяки конструкції, що ґрунтується на основі стандартного контейнера, використання перекидних вузлів є дуже гнучким, блочним і високо економічним.

Зберігання перекидних вузлів можливе на будь якій підхожій рівній поверхні. Тим часом платформи-носії можуть використовуватися для інших цілей.

Залізничні вантажні вагони різних типів орендуються виключно для конкретного використання.

У випадку поломки один блок можна легко замінити. Поставка блоків взамін може здійснюватися автомобільним або залізничним транспортом. Розділення машини та транспортного засобу перетворює технічне обслуговування та ремонт на дуже економічні.

За матеріалами інтернет

Тарас Рейка

www.ows-weiden.de

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання»!

Передплата на журнал «Залізничне постачання»

Залізничне постачання #2 Квітень 2018 року