Close

31.12.2017

Системи реконструкції залізничних колій. Модель TRT-909

Системи реконструкції залізничних колій. Модель TRT-909

Системи реконструкції залізничних колій. Модель TRT-909

Система реконструкції залізничних колій «TRT-909» фірми «Harsco» забезпечує більшу ефективність при виконанні основних видів колієвідновлюючих програм.

Система «TRT-909» допускає використання бетонних шпал, дерев’яних або сталевих шпал.

Нові шпали доставляють до місця виконання робіт у комплекті з підбивками, рейковими скріпленнями та ізоляторами.

Система забезпечує простоту в експлуатації користувачем, і формування високоякісних залізничних колій з точним розташуванням шпал та рівним баластовим шаром.

Системи реконструкції залізничних колій

Основні функції системи «TRT-909»:
• Одночасна заміна обох рейок
• Демонтаж і заміна шпал
• Виймання і збір костилів
• Виймання і збір рейкових крюкових болтів
• Демонтаж старих рейок і установка нових
• Індукційні нагрівачі контактної рейки

Інновації та переваги:
• Нагріває рейки до нейтральної температури за допомогою індукційних рейкових нагрівачів
• Автоматична установка рейкових фіксаторів типу «Mckay» (також можливе застосування
кріплень інших типів)
• Вакуумна система
• Можливість використання бетонних шпал, дерев’яних або сталевих шпал

Костиледери

Костиледери використовується для витягування костилів із зовнішнього боку колії, але не витягає костилі із внутрішнього боку колії з метою втримання ними рейкових підбивок. Поверх кожної рейки розташовано один костиледер. Магнітне колесо використовується для збору витягнутих костилів.

Старі шпали

Старі шпали демонтуються з основи і розміщуються на конвеєрі за допомогою спеціального механізму. Далі старі шпали транспортуються конвеєром на підготовлену ділянку, де за допомогою підйомного крана їх укладають на безбортових залізничних платформах, та транспортуються до місця зберігання.

Підготовка дорожньої основи

За механізмом підйому та збору старих шпал розташовується обладнання для розподілу баласту залізничного полотна (плуг), яке вирівнює переходи після витягу шпал і перерозподіляє баласт для укладання нових шпал

Укладка нових шпал

Нові шпали укладаються на підготовлене дорожнє полотно спеціальним механізмом укладання нових шпал. За допомогою монтажних ваг кожній шпалі надається перпендикулярне положення щодо осі колії, а з допомогою роликового визначника задається та контролюється відстань між шпалами, яка може змінюватися залежно від епюри, прийнятої для конкретного місця вкладання.

Укладання рейок

За допомогою спеціальних роликових захватів старі рейки демонтуються, розрізаються та укладаються уздовж дорожнього полотна, а нові рейки підіймаються з узбіччя та укладаються у вивірених місцях. Таким чином, дана система одночасно демонтує старі рейки та укладає нові. Автоматичний пристрій встановлює рейкові скріплення у визначених точках.

Козлові крани

Кожний самохідний козловий кран керується одним оператором. Задні козлові крани транспортують шпали від/до переднього козлового крану, який переміщає нові шпали на конвеєр, і вивантажує старі шпали з іншого конвеєру.

Безбортові залізничні платформи

Стандартні безбортові залізничні платформи оснащені додатковою рейковою колією. Безбортові залізничні платформи мають запас шпал у чотири або п’ять ярусів. У міру вивантаження нових шпал на залізничних платформах розміщуються старі шпали.

Індукційний нагрівач для рейок

Індукційний нагрівач для рейок забезпечує точну та ефективну температурну підготовку рейок для укладання. Нагрівачі підвищують температуру рейок до необхідного нейтрального рівня.

Системи реконструкції залізничних колій

Перша система відновлення залізничних колій була побудована в 1978 році, і з того часу була використана для укладання близько 15,000,000 шпал (що відповідає 5,700 миль або 8,500 км).

www.harscorail.com
За матеріалами інтернет
Тарас Рейка

Журнал «Залізничне постачання» — Серпень 2017 року