Close

28.06.2018

Rio Tinto випробовує перший в світі безпілотний вантажний потяг

безпілотний вантажний потяг

Rio Tinto випробовує перший в світі безпілотний вантажний потяг

Rio Tinto — одно з промислових підприємств, яке експериментуэ з новими технологіями. В даний час фірма тестує безпілотний вантажний потяг, здатний перетворити гірничодобувну промисловість. Про успішні тести, які Rio Tinto провела в пустельному австралійському регіоні Пілбара, пише The Wall Street Journal.

безпілотний вантажний потяг

Rio Tinto успішно завершила випробування автономних вантажних поїздів. Склади, якими фахівці управляли віддалено, пройшли близько 100 км. Це важливий етап проекту AutoHaul, який повинен почати роботу в кінці 2018 року. Раніше потяги Rio Tinto в автономному режимі проходили близько кілометра по залізничній мережі Пілбари, при цьому на борту для контролю операцій були присутні машиністи.

Rio Tinto бачить переваги AutoHaul в збільшенні швидкостей поїздів і меншій кількості зупинок — це скоротило середній час в дорозі більш ніж на годину. Також очікується збільшення безпеки перевезень за рахунок автоматичної системи безпілотних локомотивів. Кінцевою метою компанії є створення першої в світі повністю автономної магістральної залізничної мережі далекого прямування.

безпілотний вантажний потяг

Англо-австралійська Rio Tinto — один з найбільших в світі експортерів залізної руди. У Пілбарі в її розпорядженні залізнична мережа протяжністю 1700 км, а також близько 200 локомотивів, які перевозять залізну руду з 16 родовищ до чотирьох портових терміналів. Компанія оголосила про свої плани з переведення поїздів на безпілотні локомотиви ще в 2012 році, незабаром після закупівлі 150 автономних вантажівок Komatsu. Проект, в який Rio Tinto інвестувала $ 518 млн, повинен був завершитися в 2014, але його реалізація затяглася, що відбилося в скороченні цілей щодо щорічного виробництва залізної руди. Тестування безпілотного поїзда контролювалося з Перта, де Rio Tinto в 2010 році відкрила операційний центр, який став вузлом управління для мережі шахт. Його співробітники дистанційно відстежують рух поїздів за допомогою супутникових сигналів. Компанія очікує, що увага до безпілотних технологій надасть їй довгострокову конкурентну перевагу. В результаті впровадження безпілотних поїздів деякі співробітники компанії, наприклад, машиністи, ризикують залишитися без роботи, але Rio Tinto заявила, що буде заново навчати працівників, щоб вони залишалися частиною галузі. Нові робочі місця будуть пов’язані з управлінням автономними операціями.

безпілотний вантажний потяг

Безпілотні локомотиви можуть забезпечити галузі велику ефективність, що стане підмогою після декількох важких років, що послідували за падінням цін на сировинні товари. Rio Tinto та інші компанії вклали сотні мільйонів доларів в локомотиви, бурові установки та важкі вантажівки, якими можна буде керувати з віддалених офісів. Наприклад, в Пілбарі вже кілька шахт управляється дистанційно і близько 20% парку з 370 тягачів представлені безпілотниками.

Waymo збирається запустити сервіс роботаксі до кінця року

The Wall Street Journal

https://www.wsj.com

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання»!

Передплата на журнал «Залізничне постачання»