Close

30.04.2018

Приватна тяга чи «General Electric»: що зніме з гальм «Укрзалізницю»

Приватна тяга чи «General Electric»: що зніме з гальм «Укрзалізницю»

«Приватна тяга чи «General Electric»: що зніме з гальм «Укрзалізницю»

Питання: а як «УЗ» буде існувати цей рік?
Чим перевозити?

Ярослав Дубневич
Голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту

Серед ймовірних реальних рішень – приватна тяга. Як експеримент. Якнайшвидше, вже зараз. Не треба на всій протяжності колії – хай приватні локомотиви перевозять певні вантажі – там, де маємо найгострі­ший дефіцит тяги. За даними самої ж «УЗ», за підсум­ками минулого року лише 25,3 % дільниць «УЗ» мають позитивний фінансовий результат, перевезення на цих-таки 25,3 % протяжності колії є рентабельні й вони згенерували 51,7 млрд грн доходів. Натомість 69% дільниць – з негативним результатом. Лише третина всієї колії «УЗ» дає 93% всіх доходів підприємства. Дві третини інфраструктури – неприбуткові. Отже, хай приватні локомотиви заходять на ось ці, як кажуть в «УЗ», неприбуткові дві третини маршрутів. Сам бізнес, що зацікавлений у транспортуванні своїх вантажів, хай приходить з власною тягою…

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання»!

Передплата на журнал «Залізничне постачання»

Залізничне постачання #2 Квітень 2018 року