Close

23.03.2018

Потяг для високошвидкісного шліфування HSG-2

Потяг для високошвидкісного шліфування HSG-2

Потяг для високошвидкісного шліфування HSG-2

Профілактичне шліфування рейок на швидкості до 80 км/год. Довжина HSG-2 складає 45 м, навантаження на вісь – 20 т, шліфування здійснюється чотирма агрегатами, які оснащені 96 шліфувальними каменями. Можливий здвоєний варіант з 192 шліфувальними каменями.

Потяг для високошвидкісного шліфування HSG-2

HSG-2: швидко, дешево, акуратно!

Процес шліфування відрізняється економічністю і акуратністю: цілеспрямоване знімання з поверхні рейки затверділого шару дозволяє запобігти появі поперечних тріщин голівки рейки і рифлення.
Плавне налаштування параметрів шліфувального агрегату дозволяє оптимізувати поперечний профіль рейки – при робочій швидкості до 80 км/год! Витяжні пристрої уловлюють матеріал, що знімається, контейнери для пилу вміщують до шести тонн. Завдяки модульній конструкції HSG-2 можливе зчеплення двох шліфувальних потягів. В результаті продуктивність або дальність дії потягу збільшується удвічі, що економить час і витрати.

Потяг для високошвидкісного шліфування HSG-2

Технічні характеристики:
• робоча швидкість 60-80 км/год;
• швидкість переміщення 120 км/год;
• продуктивність за зміну до 100 км;
• знімання матеріалу 0,1-0,3 мм;
• можливе зчеплення двох шліфувальних потягів;
• шорсткість рейки після шліфування ra < 10 мкм;
• цифрова архівація параметрів шліфувального процесу;
• зменшення рифлення і хвилеподібної деформації;
• оптимізація подовжнього профілю рейки;
• збереження поперечного профілю.

Потяг для високошвидкісного шліфування HSG-2

Успіх в країні та за її межами

З 2007 р. HSG використовується на залізничних коліях Німеччини. Завдяки тому, що успіх легко оцінити матеріально, кількість обслуговуваних маршрутів постійно росте. Технологія отримала усі необхідні допуски федерального відомства залізниць і Німецької федеральної залізниці. HSG-2 зараз використовується в Швеції, Данії, Німеччині, Нідерландах, Швейцарії і Китаї.

Деякі ділянки шляхів:

Аеропорт Стокгольм — Стокгольм
Гамбург — Ганновер
Майнц — Вормс
Берлін — Ганновер
Амстердам — Роттердам — бельгійський кордон
Берн — Цюріх
Нюрнберг — Мюнхен
Міська залізниця Копенгагена
Шанхай — Пекін

www.vossloh.com
За матеріалами інтернет
Тарас Рейка

Журнал «Залізничне постачання» — Жовтень 2017 року