Close

17.01.2020

Польсько-китайський консорціум займеться модернізацією ділянки коридору від Варшави до литовського кордону

Польсько-китайський консорціум займеться модернізацією ділянки коридору від Варшави до литовського кордону

Польсько-китайський консорціум займеться модернізацією ділянки коридору від Варшави до литовського кордону

В кінці грудня 2019 р PKP PLK — оператор інфраструктури залізниць Польщі вибрав за підсумками тендера польсько-китайський консорціум у складі польської компанії Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor і китайських корпорацій Stecol і Sinohydro в якості підрядника для модернізації ділянки довжиною 71 км Чижев — Білосток. Вартість контракту складає 4,14 млрд злотих (973 млн євро). Підписання контракту очікується в першому кварталі 2020 року, термін виконання робіт — 37 місяців.

Як пише польська преса, цінова пропозиція польсько-китайського консорціуму в поданій на тендер заявці було найдорожчою, проте в ході електронного аукціону консорціум пішов на зниження ціни і випередив двох інших учасників.

Проект співфінансується з фонду Connecting Europe Facility (CEF) і передбачає підвищення швидкості руху поїздів на ділянці до 200 км/год. Після реконструкції ділянки час поїздки з Білостока до Варшави скоротиться до 1 години 30 хвилин (зараз — приблизно 2 годин 30 хвилин). Коридор від Варшави до литовського кордону буде примикати до високошвидкісної магістралі Rail Baltica колії 1435 мм, яка пройде через Естонію, Латвію і Литву з виходом на європейську залізничну мережу. Модернізація всіх інших ділянок в цьому коридорі вже завершена, при цьому побудований новий міст через річку Буг.

https://www.railwaygazette.com/infrastructure/polish-chinese-consortium-to-upgrade-biaystok-line/55448.article

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання» у 2020 році!

Передплата на журнал «Залізничне постачання»