Close

03.09.2017

Пластмаси для залізничної техніки та рухомого складу

Пластмаси для залізничної техніки та рухомого складу

Пластмаси для залізничної техніки та рухомого складу

Залізничний транспорт довозить людей і товари безпечно та швидко з точки А в
точку Б. Для виконання цього, здавалося б, простого завдання потрібні надійні та
перевірені технології. Кожен дизайнер стикається з проблемою розробки швидких, безпечних та економічно ефективних залізничних транспортних засобів. Пластмаси для залізничної техніки та рухомого складу

Наші матеріали допоможуть вам із цим завданням: вони дуже легкі, але забезпечують високу механічну міцність і відповідають специфічним стандартам, наприклад DIN EN 45545-2: 2013. Їх застосування також зменшує вагу рейкових транспортних засобів, водночас покращуючи економіку й безпеку.

Переваги під час роботи з полімерними матеріалами:

— низька щільність підтримує полегшену конструкцію та підвищує ефективність транспортних засобів;
— довгий термін служби завдяки високій стійкості до зношення;
— високоякісний зовнішній вигляд;
— дотримання єдиних стандартів, як-от DIN EN 45545-2: 2013;
— хімічна та корозійна стійкість;
— низький коефіцієнт тертя;
— стійкість до абразивного зношення

Типові сфери застосування:

— залізниця;
— високошвидкісні поїзди;
— пасажирські перевезення;
— регіональні швидкі поїзди;
— поїзди метрополітену;
— вантажні вагони.

Зовнішнє та внутрішнє облицювання

Для внутрішнього облицювання салонів вагонів застосовують матеріали Maywoflamm® (негорючий АБС-пластик) і Trovidur EC-R (негорючий ПВХ згідно з
ГОСТ 12.01.044-89), спеціально розроблені для термоформування. Завдяки цьому вони ідеально підходять для виготовлення компонентів внутрішньої обшивки, таких як панелі, полиці тощо. Виробнича програма Durostone® охоплює широкий спектр виробів: від заготівок у вигляді листів і готових деталей до пресованих у формі виробів і профілів.
Такими багатогранними, як і асортимент, є і застосовні виробничі способи: пресування, намотування і пултрузія, а також обробка напівфабрикатів на довершеному фрезерувальному обладнанні з ЧПК за кресленнями клієнта.
На сучасному пресувальному обладнанні ми виготовляємо широкий асортимент плит зі склопластику на основі поліестеру, вінілестеру й епоксидної смоли з розмірами до 5000×2000 мм відповідно до всіх світових норм і приписів.
Завдяки низькій вазі, високій міцності та стійкості до горіння матеріали Durostone® армовані використовуються для зовнішнього і внутрішнього облицювання в залізничних транспортних засобах по всьому світу.

Порівняно зі сталлю Durostone®:

• набагато легший (до чотирьох разів);
• електро- і теплоізолюючий;
• стійкий до корозії;
• стійкий до агресивних середовищ.

Розміри композитних профілів пропонуються зі стандартною шириною до 1350 мм, висотою до 600 мм, товщиною 2,5–40 мм і довжиною 6000 мм. На замовлення можливе вироблення відповідно до вимог клієнтів.

Стандартні профілі:

• стрижні;
• труби;
• квадратні стрижні;
• C-подібні профілі та Z-подібні профілі;
• кутові профілі;
• U-подібні профілі;
• L-подібні профілі;
• Т-подібні профілі та подвійний Т-подібний профіль і багато інших.

Футерування Matrox®

Кріплення Durostone® — шпильки, болти, гайки тощо — використовуються у сферах із високими вимогами до електричних, хімічних і термічних властивостей.

Кабельні затискачі з негорючого PA 6

Матеріал SUSTAMID 6 FR (ПА6) відповідає вимогам DIN EN 45545-2: 2013 для рейкових транспортних засобів. Як екструдований напівфабрикат він дає змогу виготовляти деталі великих розмірів, яких може бути мала кількість, наприклад кабельні затискачі.
Також з поліаміду (капролону), не модифікованого антипіренами, можуть бути виготовлені такі деталі:
• опорні прокладки для залізничних платформ, що регулюють ковзний тиск між каркасом платформи й муфтою цапфи;
• вкладиші та упорні шайби, встановлені на поворотній осі, розташовані біля основи вантажопідйомного механізму, який використовується для завантаження
і розвантаження складових залізничного полотна;
• ізоляційні затички для гальмівної тягової системи, що регулюють коливальні рухи гальмівних колодок;
• ізоляційні затички рейкових гальмівних колодок;
• упор на електромагнітному гальмі візка поїзда;
• рейкові з’єднання для електроізоляції між різними колійними дільницями;
• опори ковзання для транспортування рейок;
• змінні підкладки (черевики) та закріпні блоки, які використовуються і під час транспортування зламаних локомотивів.

Футерування Matrox®

Використання вантажних вагонів для широкого спектра сипучих матеріалів вимагає балансу між захистом від зношення і мінімальним тертям. Для бункерів, сідел і стандартних вагонів ми рекомендуємо використовувати футерування Matrox®.
Matrox® — сімейство сучасних полімерних матеріалів, спеціально розроблене для футерування технологічного обладнання з метою запобігання зношенню та усунення ефектів налипання і примерзання оброблюваних матеріалів для покращення потоку сипучих вантажів.
Ковзні елементи з Polystone® MK FL Polystone® MK FL — стійкий до поширення полум’я PE-UHMW, який відповідає вимогам європейського стандарту EN 45545-2: 2013 для рейкових транспортних засобів. З дуже низькою щільністю 1,0 г/см3, цей матеріал забезпечує малу вагу виробів для залізничних транспортних засобів і водночас пропонує чудові властивості ковзання та високу стійкість до стирання.

Приклади:

• елементи ковзання;
• вкладиші опорного ковзуна візка пасажирського вагона (випробування показали збільшення міжремонтного пробігу в разі зменшення ваги виробу та
вартості);
• ролики транспортних стрічок щебенеочисних машин.

ТОВ «Пластікс-Україна»
+380 (44) 201-15-40
www.plastics.ua/industrial

Журнал «Залізничне постачання» — Квітень 2017 року