Close

Проект «UA. Integrated Solutions. For Railway Transport»

p4

Проект «UA. Integrated Solutions. For railway transport» це ваш провідник на залізничному ринку України. Ми пропонуємо просування товарів та послуг у сфері залізничного транспорту:
– Комплексні маркетингові рішення;
– Інтернет-маркетинг;
– Реклама в журналі “Залізничне постачання”;
– Створення середовища споживачів;
– Цільова аудиторія. 

Створюємо інформаційне середовище

UA INSLПроект «UA. Integrated Solutions. For railway transport » (комплексні рішення для залізничного транспорту) почав активно пропонувати інформацію та послуги зарубіжним та українським учасникам залізничного ринку.

Керівник проекту — директор компанії «ПРОМ-АЛЬЯНС» Олександр Батрак — розповідає про концепцію взаємодії на цьому ринку і про нові можливості для його гравців.

Що собою представляє проект «UA. Integrated solutions. For railway transport »? Які його кінцеві цілі і проміжні етапи реалізації?

Проект замислювався як інформаційний майданчик для взаємної інтеграції зарубіжних та українських виробників, споживачів продукції залізничного призначення.

За обсягом вантажних залізничних перевезень Україна займає одне з провідних місць на Євразійському континенті, але для іноземних компаній України — це terra incognita. Той, хто зрозуміє величезний потенціал ринку України — той залишиться у виграші. Зараз наше завдання полягає в тому, щоб переконати зарубіжних виробників у перспективності українського залізничного ринку. Залучаючи в Україні провідні іноземні компанії, ми забезпечуємо українському споживачеві можливість використання сучасного обладнання та техніки, знайомимо його з новинками і основними світовими тенденціями в залізничній сфері. Надаючи таку інформацію, ми даємо українському споживачеві можливість вибору між «минулим» та «майбутнім».

Проект оріентрован не тільки на закордонних виробників — продукція українських компаній залізничної галузі може бути затребувана в країнах колишнього Радянського Союзу та Східної Європи. Інша справа, що інформація про цю продукцію не завжди в належному обсязі потрапляє до потенційних споживачів в цих країнах. Причини різні: іноді це недолік інформації про потреби цих ринків, а іноді і помилкова думка наших виробників про те, що про них і так усі знають.

Створення інформаційного середовища — одна з основних задач, поставлених перед проектом. Проект «UA. Integrated Solutions. For railway transport» тільки стартував, це довгий і важкий шлях. Ми шукаємо попутників, які будуть розуміти нас та наші ідеї.

Чи є іноземні компанії, які зацікавилися вашим проектом? Що саме привернуло їх?

На сьогоднішній день ми співпрацюємо з декількома зарубіжними компаніями в рамках проекту «UA. Integrated Solutions. For railway transport ». Практично зі старту проекту ми знайшли взаєморозуміння зі шведською компанією Indheater AB, яка є розробником і виробником інноваційної системи обігріву стрілочних переводів. Компанія Indheater AB зацікавлена в спільному виробництві елементів цієї системи в Україні, а саме шаф управління. Також були знайдені точки дотику з польською компанією Rail Tech Papla Sp. z o.o., що є представником американського виробника систем змащення криволінійних ділянок залізничної колії Whitmore Rail. Пізніше до проекту приєдналася німецька компанія G. Zwiehoff GmbH, виробник локомобілів і електротягових модулів вагонів. Будучи альтернативою класичним маневровим тепловозів, дана техніка, за рахунок своєї універсальності і економічності, значно збільшує ефективність маневрових робіт підприємства.

Відкритість, доступність і перспективність — ось що привернуло ці компанії в проекті «UA. Integrated Solutions. For railway transport ».

Сьогодні ми створюємо інформаційне середовище, повідомляємо про споживчі властивості продукції, надаємо послуги по створенню віртуального офісу іноземних компаній, адаптацію їх маркетингової політики до українських реалій, забезпечуємо зворотній зв’язок з вітчизняним споживачем. Наші партнери впевнені в тому, що всі ці заходи в недалекому майбутньому приведуть до зростання реалізації їх товарів, представлених на майданчику нашого проекту.

Сьогодні ми побачили, що важливим моментом стало бажання цих компаній працювати на перспективу. Ми не стоїмо на місці: в наших планах залучення і інших зарубіжних компаній. Від цього виграють не тільки наші партнери, але і український споживач.

А що ви пропонуєте українським виробникам у рамках проекту «UA. Integrated Solutions. For railway transport »?

Одним з інструментів проекту, на сьогоднішній момент, є журнал «Залізничне постачання». Ми хочемо, щоб в ньому про себе заявили якомога більше українських виробників. Основною аудиторією журналу є споживачі товарів і послуг залізничного напрямку, які нерідко не мають повної картини про весь спектр виробленої в Україні продукції.

Що стосується зовнішніх ринків, то я вже говорив, що проблемою для українського виробника є брак інформації. Про вітчизняну продукцію знають мало, а самі українські виробники мають дуже розпливчасте уявлення про те, «кому», «що» і на яких умовах можна поставляти.

Проект «UA. Integrated Solutions. For railway transport », як інформаційний майданчик розв’язує цю проблему. Тут український виробник залізничного обладнання, інструментів і механізмів буде дізнаватися про потенційни ринки збуту. Буде отримувати інформацію про тендери, що проводяться в тих чи інших країнах, в яких він міг би брати участь. На цьому інформаційному майданчику український виробник може знайомити з номенклатурою своєї продукції, її якістю, технічними та іншими характеристиками.

Ми плануємо надавати інформацію про все, що може посприяти реалізації продукції українських підприємств. У травні 2016 запускаємо сервіс «ТЕНДЕР» на сайті журналу «Залізничне постачання», завдання якого — акумулювати інформаційні потоки з країн, де українська залізнична продукція може бути затребувана в першу чергу. У перспективі наші партнери могли б нам замовляти спеціалізовані ринкові дослідження, організацію інформаційних та рекламних кампаній на тих ринках, де вони хочуть бути присутніми, участь в регіональних та глобальних спеціалізованих виставках. На жаль, без активної інформаційної політики виробник на будь-якому ринку буде програвати. І наш проект готовий представляти інтереси українських виробників.