Close

03.09.2017

Модернізація всіх видів тягового рухомого складу, включаючи колiйні машини!

Модернізація всіх видів тягового рухомого складу, включаючи колiйні машини!

Модернізація всіх видів тягового рухомого складу, включаючи колiйні машини!

Завдяки модернізації знижуються експлуатаційні витрати на обслуговування та ремонт рухомого складу, на 30-40% зменшується витрата палива і на 60-70% зменшується витрата масла. Модернізація всіх видів тягового рухомого складу, включаючи колiйні машини!

Важливим напрямком діяльності ЗАТ Вільнюське локомотивне ремонтне депо є модернізація всіх видів тягового рухомого складу, включаючи колiйні машини.

Модернізація всіх видів тягового рухомого складу, включаючи колiйні машини!

Для тепловозних парків залізниць характерна відсутність оновлення за останні 15-17 років і середній вік тепловозів складає 27 років. В результаті вироблення ресурсу та погіршення технічного стану тепловозів знижується надійність транспорту та різко зростають експлуатаційні витрати, необхідно виконувати великі обсяги ремонтних робіт.

Оновити весь парк швидко за рахунок придбання нової техніки досить важко, тому оптимальним рішенням є модернізація вже наявних тепловозів.

При цьому економічний ефект від модернізації і ремонту може досягати 70% від вартості нового тепловоза. Модернізація продовжує термін служби тепловозів на 15-20 років і підвищує надійність експлуатації тепловоза, силової установки та допоміжного устаткування. Завдяки модернізації знижуються експлуатаційні витрати на обслуговування і ремонт рухомого складу, на 30-40% зменшується витрата палива та на 60-70% зменшується витрата масла.

Модернізація всіх видів тягового рухомого складу, включаючи колiйні машини!

Крім того, відбувається поліпшення умов праці локомотивних бригад, контролю, інформаційного забезпечення та діагностики.

Вільнюське локомотивне ремонтне депо модернізує локомотиви 2M62, ЧМЕ-3М, ТГМ-4 і ТГК2.

Після модернізації магістрального тепловоза 2M62 для АТ Литовські залізниці було показано:
— збільшення вагової норми складів що перевозяться – з 4 500 т до 6 000 т, або на 30% більше;
— економія міжремонтного пробігу – 61 490 євро/рік;
— пробіг – 150 000 км/рік;
— економія витрати палива – 117 020 євро/рік;
— економія витрати масла – 6 760 євро/рік;
— економія управління тепловозом однією особою – 9 600 євро/рік.
Таким чином, модернізований магістральний тепловоз дозволяє економити ~194 870 євро/рік. А модернізація повністю окупається протягом 5 років за рахунок показників, перелічених вище.

У процесі модернізації тепловоза серії 2M62 проводяться підготовчі монтажні операції; переробка кабіни машиніста; модернізація охолоджуючої шахти тепловоза; установка нового дизельного двигуна з електронною системою уприскування палива; переобладнання високовольтної камери.

На тепловозах серії ЧМЭ-3М проводиться модернізація візка таі екіпажної частини, системи охолодження, гальмівної системи, електричного обладнання та переробка кабіни машиніста. Встановлюється дизельний двигун CATERPILLAR 3508В DI-TA або 3512В DI-TA, генератори SIEMENS 1FC2 631-6B029T, компресор МАТТЕІ М111.

В процесі ремоторизації тепловозів серії ТГМ4А (Б) встановлюється дизельний двигун CATERPILLAR САТ3508В DI-TA АБО С27 з холодним запуском при температурі до -15°С. Заміна двигуна дозволяє знизити витрати на утримання, обслуговування та ремонт, зменшуються витрати палива на 28% і масла на 70%. Також проводиться ремонт і модернізація візка та екіпажної частини, кабіни машиніста, системи охолодження, гальмівної системи таі електричного обладнання.

Модернізація всіх видів тягового рухомого складу, включаючи колiйні машини!

На тепловозах ТГК2 встановлюється дизельний двигун внутрішнього згоряння VOLVO потужністю 224 кВт і холодним запуском при температурі до -28°С. Модернізується кабіна і пульт машиніста, проводиться ремонт візка і екіпажної частини (перевірка геометрії рам візків, ремонт гальмового обладнання, ревізія гальмівних циліндрів, ремонт трубопроводів).

ЗАТ Вільнюське локомотивне ремонтне депо постійно коригує спектр своїх послуг, пропонуючи клієнтам якісне та конкурентоспроможне обслуговування парку рухомого складу.

Sigita Bytautė
+370 620 97 988
факс: +370 5 269 2340
s.bytaute@vlrd.lt
www.vlrd.lt

Журнал «Залізничне постачання» — Квітень 2017 року