Close

19.03.2018

МАШИНА ДЛЯ РОЗПОДІЛУ ТА ПРОФІЛЮВАННЯ БАЛАСТУ USP 4000 SWS

МАШИНА ДЛЯ РОЗПОДІЛУ ТА ПРОФІЛЮВАННЯ БАЛАСТУ

МАШИНА ДЛЯ РОЗПОДІЛУ ТА ПРОФІЛЮВАННЯ БАЛАСТУ USP 4000 SWS

USP 4000 SWS створює баластовий шар для колій та стрілочного переводу лише за один прогін

Технічні вимоги до експлуатаційної сумісності TSI Noise 2015, що мають відношення до підсистеми «рухомий склад – шум», передбачають єдині європейські порогові значення
для нових залізничних транспортних засобів. USP 4000 SWS – одна з перших машин, яка відповідає цим вимогам, встановлюючи новий стандарт.

МАШИНА ДЛЯ  РОЗПОДІЛУ ТА ПРОФІЛЮВАННЯ  БАЛАСТУ

Формування баласту лише за один робочий прогін
Розміщення всіх робочих одиниць на USP 4000 SWS дозволяє проводити технологічно правильну роботу, завдяки чому можна розподілити і профілювати баласт протягом одного прогону. Конвеєрна стрічка на підлозі та розподільчі лотки у передній частині машини
дозволяють також використовувати її для баласту.

Новий дизайн забезпечує необмежену видимість у відповідності до норм UIC (Міжнародний союз залізничних шляхів)
Новий дизайн машини з двома кабінами забезпечує необмежену видимість в обох напрямках, що є обов’язковим для здійснення всіх операцій. При маневруванні USP 4000 SWS може рухатися в обох напрямках, вперед і назад, як і система управління баластом BDS.

Заходи щодо зменшення кількості шуму та пилу
При проектуванні машини особливу увагу було приділено захисту від шуму та пилу. Ось чому щітка для очищення колій та стрілочних переводів оснащена спеціальною гумовою стрічкою, яка допомагає зменшити як шум, так і знос. Баластова воронка утримує 5 м³ та облицьована пластиковими листами ROBALON.Пристрій для утримання пилу зменшує його викид на робочому майданчику.

МАШИНА ДЛЯ  РОЗПОДІЛУ ТА ПРОФІЛЮВАННЯ  БАЛАСТУ

Інноваційний подальший розвиток серії USP
USP 4000 SWS також має вмонтовану просту і чітко структуровану систему машинного управління P-IC Plasser Intelligent Control. Коли воронка порожня, машина відповідає вимогам до експлуатації на лінійній категорії C2. На iaf 2017, новий USP 4000 SWS буде передано компанії Spitzke, як найсучасніше доповнення потужного флоту технічного обслуговування.

www.plassertheurer.com
За матеріалами інтернет
Тарас Рейка

Журнал «Залізничне постачання» — Жовтень 2017 року