Close

13.11.2017

Колійний вакуумний навантажувач COMPELVAC 500 RD

Залізничне постачання

Колійний вакуумний навантажувач COMPELVAC 500 RD

COMPELVAC 500 RD (FATRAVAC 17000/U) застосовується в мережі залізниць і є в робочому режимі самохідною колійною вакуумною машиною. Колійний вакуумний навантажувач COMPELVAC 500 RD

Колійний вакуумний навантажувач COMPELVAC 500 RD призначен для виконання наступних робіт:

  • прибирання сухих та мокрих матеріалів з залізничної колії;
  • виконання підготовчих робіт перед застосуванням машин для очищення щебеню;
  • прибирання забрудненого щебеню без зняття рейкошпальної решітки на стрілочних переводах, мостах та ін;
  • видалення нанесених відкладень водних пропусків і очищення дренажних каналів залізничної колії;
  • нарізка траншей для укладання кабелів або дренажних канав;
  • копання ям для бетонних підстав стовпів;
  • очищення парку шляхів залізничних станцій;
  • ліквідація наслідків екологічних аварій на залізниці;
  • відкриття кабельних підземних розподілів;
  • очищення і розвантаження вагонів і платформ.

Ці роботи здійснюються за допомогою всмоктуючого рукава, що має змінні насадки. Переміщення рукава здійснюється за допомогою гідравлічного маніпулятора. Управління маніпулятором здійснюється з кабіни або з виносного пульта.

Зібраний матеріал подається в спеціальний контейнер, в якому відбувається відділення матеріалу від несучого повітря гравітаційним принципом. Далі повітря проходить через систему спеціальних фільтрів, де очищається від механічних домішок і через глушник потрапляє в атмосферу.

Залізничне постачання

COMPELVAC 500 RD (FATRAVAC 17000/U) застосовується в мережі залізниць і є в робочому режимі самохідною колійною вакуумною машиною.

Після наповнення контейнера зібраний матеріал спочатку подається на стрічковий конвеєр, потім на поворотний конвеєр, який забезпечує переміщення матеріалу в вагони для сміття або за межі баластної призми.

Машина призначена для виконання на залізничних коліях з будь-якими типами рейок, скріплень і епюри шпал в умовах помірного клімату при температурі навколишнього повітря 263–313º К (мінус 10º – плюс 40º С).

Рама машини – зварна конструкція коробкового типу, виконана із сталевих листів і стандартних профілів. З двох сторін обладнана автозчепленнями СА-3 з поглинаючими апаратами.

Силова установка: На машину встановлюються два дизелі CATERPILLAR C9 потужністю 250 кВт, кожен з яких за допомогою клинопасової передачі приводить в дію вакуумний насос типу ROOTS.

Фільтраційна установка: Контeйнeр фільтруючого вузлa складається з двох чaстин: нижньої чaстини, в якій накопичуються відфільтровані частинки пилу, та частини, яка є головним фільтром. Обидві чaстини відокремлені одна від одної міцною пeрeгородкою. Після досягнення певної міри заповнення частинки пилу, що осіли, вивантажуються чeрeз гідрaвлічно керуємий вивантажувальний отвір та потрапляють нa трaнспортувальну конвeйeрну систeму.

Контейнер – зварна листова конструкція, яка з зовнішньої сторони посилена сталевими профілями. Нижня частина контейнера клиноподібно звужена. У нижній частині розташовані люки вивантаження матеріалу.

Маніпулятор – пристрій, що забезпечує переміщення всмоктувального сопла для виконання контактних вакуумних робіт на шляху.

Механізм пересування машини

Передній візок – тривісний, підтримуючий (неприводний) Задній візок – двовісний, приводний. У робочому режимі пересування машини забезпечується гідромоторами, встановленими на двовісному візку, які відключаються в транспортному режимі через муфти.

Основні технічні дані

Ширина колії, мм …………………………………………………………….. 1520

Потужність силової установки, кВт …………………………… 2 х 250

Вага машини, т ……………………………………………………………………… 85

Довжина по осях автозчеплень, мм ……………………………. 24530

Висота, з антеною, мм …………………………………………………….. 5280

Ширина, мм ……………………………………………………………………… 3300

База машини, мм ……………………………………………………………. 17000

Максимальна швидкість, км/год:

в складі потягу ……………………………………………………………………… 80

своїм ходом …………………………………………………………………………… 50

робоча …………………………………………………………………………………… 0-5

Продуктивність при всмоктуванні матеріалу, м³/год (технічна)

неущільнений матеріал ………………………………………………………. 55

забруднений, ущільнений матеріал ………………………………….. 25

Максимальна бічна відстань

всмоктуючого сопла від осі шляху, м ……………………………………………………………………. 6,2

Максимальне заглиблення сопла маніпулятора, м ………. 1,64

Максимальне розрядження на всмоктуванні, мбар ………. 800

Місткість контейнера для матеріалу, м³ …………………………… 26

За матеріалами Інтернет Тарас Рейка

Журнал «Залізничне постачання» — Червень 2017 року