Close

06.11.2018

KiwiRail: вантажні перевезення електричною тягою будуть продовжені

KiwiRail

KiwiRail: вантажні перевезення електричною тягою будуть продовжені

В Новій Зеландії уряд погодився фінансувати реконструкцію 15 локомотивів, щоб продовжити перевезення вантажних поїздів електричною тягою на магістралі Північного острова.

Електричні локомотиви класу Brush EF, що датуються 1986-88 роками, ставали все більше ненадійними, та в грудні 2016 року KiwiRail оголосила про свій намір припинити їх використання на користь дизельних перевезень. Тільки центральна частина 460 км Гамільтона — Палмерстона Північної ділянки 680 км Веллінгтон — Окленд NIMT електрифікована, і повна електрифікація була визнана недоступною.

Державне фінансування, оголошене 30 жовтня, продовжить термін служби локомотивів на 10 років, сказав виконуючий обов’язки голови національної залізниці Тодд Мойл.

«Коли KiwiRail Board прийняв рішення відправити у відставку електричний парк, який проходить між Гамільтоном і Пальмерстоном-Північчю, це повинно було підвищити надійність послуг для наших клієнтів», — сказав Мойл 30 жовтня.

«Але, як ми вже говорили в той час, це було не рішення назавжди, і зобов’язання уряду інвестувати 35 мільйонів доларів в ремонт, гарантує впевненість у продовженні використання електричних локомотивівв найближчому майбутньому».

KiwiRail планує оновити локомотиви у своїх майстеренях Hutt протягом наступних трьох-чотирьох років, створивши від чотирьох до восьми нових робочих місць. Група, що відповідає за обслуговування локомотивів, також буде відновлена до повного штатного розкладу.

«Ми приймаємо правильне рішення в довгостроковій перспективі», — сказав віце-прем’єр Уїнстон Петерс. «Заміна електровозів на дизельне паливо буде кроком назад. Відновивши ці локомотиви тут, ми створюємо робочі місця в майстерні KutiRail Hutt і підтримуємо нашу місцеву залізничну галузь. Це просто має сенс».

Транспортне агентство NZ має фінансувати розробку бізнес-кейсів для подальшої електрифікації мережі Auckland від Папакури до Pukekohe і додавання третьої основної лінії в Окленді.

https://www.railexpress.com.au/nz-reverses-plan-to-scrap-kiwirails-electric-locos/

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання»!

Передплата на журнал «Залізничне постачання»