Close

25.06.2017

HB-S — Високопродуктивний самохідний снігоротор

Залізничне постачання

HB-S — Високопродуктивний самохідний снігоротор

Завдяки виконанню у подвійній рамі з шарикопідшипниковим опорно-поворотним колом,
встановленим між двома рамами, HB-S — Високопродуктивний самохідний снігоротор може змінювати напрямок руху.

Високопродуктивний самохідний снігоротор HB-S – це професійний підхід до очищення
залізничних шляхів. Швидке очищення колії забезпечується завдяки винятковій продуктивності снігоприбиральної машини та велике охоплення — завдяки високій швидкості транспортування. Навіть у найскладніших погодних умовах колія очищується після єдиного проходження, що забезпечує безперешкодні залізничні перевезення.

Залізничне постачання

Повітродувний пристрій HB-S має 2 ротори повітродувки з номінальними діаметрами та висотою, які створені для необхідної снігоочисної продуктивності.
Два ротори повітродувки обертаються у зворотних напрямках. Вони захищені від пошкодження зрізними штифтами та зрушуються снігоротором через шарнірні вали. Пристрій попереднього різання загнутий до кожного ротора повітродувки через телескопічний валик для розбивання спресованого снігу. Гідравлічні обертові верхні пристрої для попереднього подрібнення, створені для видалення верхніх шарів снігу, вмонтовані над роторними повітродувками. Кожний пристрій для попереднього подрібнення захищений від поламки зрізними штифтами.
Сніг переноситься до роторних повітродувок через лійкоподібний компонент, направляючий пристрій для снігу. Роторні повітродувки обертаються у так званому кожуху роторної повітродувки. Кожний кожух роторної повітродувки оснащений тангенціальним жолобом, через який сніг викидається на відстань до 40 м.
Колекторні пластини на гідравлічному приводу умонтовані з боків направляючого пристрою для снігу.
При розведенні цих колекторних пластин ширину розчищення можна збільшити. Крім того, дві половини повітродувного пристрою можна витягувати за допомоги гідравлічного приводу.
Два потужних центра обертання (праворуч та ліворуч) приварені до опорної рами снігоротору. Балансир умонтований на ці центри обертання (подібно умонтуванню бульдозерного відвалу). Балансир нагвинчений на пересувну раму. Таким чином, увесь повітродувний
пристрій гідравлічно регулюється по висоті (висота розчищення) через балансир. Бажана висота розчищення над поверхнею колії може бути відрегульована вручну через ручний привід на балансир. Шари снігу над балансиром (за повітродувним пристроєм) можна усувати гідравлічно за допомогою ежекторних щитків.
Снігоротор для прибирання залізничних шляхів HB-S виконаний у випробуваному та дослідженому дизайні з подвійною рамою.

Залізничне постачання

Рама шасі встановлена на двох каретках підвіски.
Повітродувний пристрій, кабіна водія, моторний відсік та всі приводні пристрої умонтовані на опорній рамі.
Ударно-тяговий пристрій також умонтований на опорній рамі. Опорна рама знаходиться над рамою шасі.
Обидві рами згвинчені разом шарикопідшипниковим опорно-поворотним колом (поворотний механізм).
Під час роботи снігоротора обидві рами багатократно гідравлічно блоковані одна з одною.
Снігоротор для прибирання залізничних шляхів HB-S створений у 4-вісному виконанні (колісна формула ВВ). Це означає оснащення двома 2-вісними каретками підвіски. Каретки підвіски прикріплені до рами шасі за допомоги пружин та амортизаторів (вторинне підвішування). Всі осі зрушуються зубчатими передачами колісних пар. Зубчаті передачі колісних пар у каретці підвіски взаємозв’язані через шарнірні вали. Допускна швидкість каретки підвіски та всього шасі становить до 80 км/г під час саморуху та буксування.
Завдяки виконанню у подвійній рамі з шарикопідшипниковим опорно-поворотним колом, встановленим між двома рамами, снігоротор може змінювати напрямок руху.
Робоче гальмо та ручне гальмо (пружинне) сконструйовані як гальмівний підкладень. Кожне колесо має свій гальмівний циліндр. Пружинне гальмо діє на зовнішніх осях. Однак окремі осі жорстко з’єднані одна з одною через шарнірні вали та зубчаті передачі.
Пружинне гальмо відпускається за допомоги стиснутого повітря. Щоб запобігти надмірному навантаженню на важіль гальма, ручне гальмо та робоче гальмо пневматично блокуються одне з одним.
Снігоочищувач колії з пневматичним приводом та можливістю зворотного ходу за допомоги гідравлічної системи умонтований під заднім звисом снігоротору (під приводним двигуном). Для очищення борозн колії каретки підвіски обладнані очищувачами борозн колії
на гідравлічному приводі ззовні в обох напрямках руху.

Тарас Рейка

Журнал «Залізничне постачання» — Грудень 2016 року