Close

30.04.2018

Електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі ваго­нів — це продуктивні, сучасні, надійні та ефективні помічники!

Електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі ваго­нів

Електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі ваго­нів — це продуктивні, сучасні, надійні та ефективні помічники!

При усій своїй малогабаритності, Ротрак Е2, Е4 – надзвичайно маневрені і потужні електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі вагонів. Вони конципіровані для здійснення маневрових робіт з причіпними вагами до 500 тонн і не витрачають дизельне паливо, на відміну від локомотивів та іншої маневрової техніки.
Ті, хто працюють або пов’язані з процедурою подання вагонів, знають наскільки це тривалий
процес. Спочатку маневровий локомотив із скла­дом приїжджає на підприємство, відчіплює необ­хідну кількість вагонів і від’їжджає. Якщо власний локомотив відсутній, доводиться чекати доки він повернеться для проведення маневрових робіт по зважуванню і прибиранню вагонів після вантаження.
Звідси безумовне збільшення часу простою, особливо якщо це відбувається на невеликій станції і маневро­вий локомотив доводиться чекати з сусідньої. Для прискорення процесу завантаження-вивантаження замість маневрових лебідок можна придбати Ротрак…

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання»!

Передплата на журнал «Залізничне постачання»

Залізничне постачання #2 Квітень 2018 року