Close

30.04.2018

Електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі ваго­нів — це продуктивні, сучасні, надійні та ефективні помічники!

Електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі ваго­нів

Електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі ваго­нів — це продуктивні, сучасні, надійні та ефективні помічники!

Електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі вагонів Ротрак Е2 та Е4 отримали визнання на ринку як передова альтернатива традиційним маневровим тепловозам. Вони користуються довірою, та вже знайшли своє застосування у всьому світі! Компактні та ефективні модулі Ротрак використовуються на залізницях та підприємствах Німеччини, Малайзії, Бразилії, Австралії, Казахстану, а також в інших країнах!

Zwiehoff

Ротрак Е2 та Е4 – це спільна розробка компаній Zwiehoff GmbH, Linde Material Handling GmbH і Proplan Transport – und Lagersysteme GmbH. Плідна співпраця не залишилася непоміченою – модулі стали переможцями конкурсу «Промислова діяльність 2013» в категорії приводної техніки та технологій гідравлічних і пневматичних систем.

Ротрак виправдав очікування жюрі і виконав усі поставлені вимоги – високий технічний, економічний і громадський ефект. Перше місце підтверджує, що рішення розробляти не лише лінію продуктів на дизельному паливі, але також екологічно чисту і перспективну продукцію, було стратегічно вірним і актуальним для цього ринкового сегменту.

Мільйони разів випробувана електросилова установка серійного виробництва фірми Linde робить Ротрак надійним і енергоефективним партнером у сфері тягових технологій.

Між запуском на ринок електричного тягового модуля Ротрак Е2 і Ротрак E4 пройшло менше року. За словами менеджера по продукції Штефана Цвиехоффа, незабаром, після успішних продажів, клієнти стали звертатися до виробника з питанням про можливість виробництва такого ж ефективного тягового модуля, як Ротрак E2, але з потужнішою силою тяги. Компанія Zwiehoff не змусила себе довго чекати і, зв’язавшись зі своїми надійними партнерами Linde і Proplan, представила Ротрак Е4 – вдосконалену варіацію електромодуля.

Zwiehoff

Ротрак Е4 здатний пересувати причіпну вагу до 500 тонн, що в два рази більше, ніж його «молодший брат» Ротрак Е2. Компактний, незважаючи на 7,5 тонн власної ваги, Ротрак Е4 здатний тягнути за собою навіть швидкісні потяги нового покоління ICE-3. Як і у Ротрак Е2, в Е4 застосовується неповторний концепт повного приводу – по два електромотори на передній і задній осі. Також концепт дозволяє досягти максимального обертаючого моменту і тиску на вісь приводних коліс, який оптимально регулюється завдяки рейковим направляючим. Ротрак Е4 при цьому додатково вдосконалений виїзним колесом рульового управління, встановленим посередині шасі, для здійснення руху/розворотів навколо своєї осі. Колесо рульового управління використовується на безрейкових ділянках шляхом опускання механізму на дорожню ділянку, що дозволяє знизити знос шин заднього моста і зменшити радіус розвороту до 2 метрів.

Усі привідні компоненти – міцні осі, перетворювачі, привідні електромотори, система управління, зарядні пристрої – багаторазово перевірені на практиці компоненти масового виробництва.

Zwiehoff

Де можна ефективно застосувати Ротрак Е2 і Е4

Серія Ротрак на сьогодні застосовується в першу чергу на під’їзних шляхах і в ремонтних майстернях, але сфера застосування може бути істотно розширена. Вказані моделі мають ряд істотних переваг в порівнянні з локомотивами. Завдяки особливим можливостям фірми Proplan, серію Ротрак можна оснащувати під різні сфери застосування, наприклад: з протипожежним оснащенням або вибухозахисною конструкцією на підприємствах хімічного виробництва, або ж для проведення рятувально-ремонтних робіт в зонах підвищеної небезпеки. Оператор Ротрака залишається у безпечній зоні, оскільки управління модулем здійснюється за допомогою дистанційного керування.

Дуже ефективним є застосування тягових модулів вагонів на навантажувально-розвантажувальних роботах, підтягуванні, перестановці і сортуванні вагонів (порти, склади, елеватори та ін..).

Потужність кожного електродвигуна: Максимально = 37,5 кВт, Номінально = 9 кВт, це означає, що у момент чіпання з місця здійснюється короткочасне чотирикратне форсування потужності від номінальної, що істотно полегшує початок руху. Низьковольтна техніка з високим ККД і малою кількістю секцій акумулятора, забезпечує 8-ми годинну роботу без заряджання.

При усій своїй малогабаритності, Ротрак Е2, Е4 – надзвичайно маневрені і потужні електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі вагонів. Вони конципіровані для здійснення маневрових робіт з причіпними вагами до 500 тонн і не витрачають дизельне паливо, на відміну від локомотивів та іншої маневрової техніки.

Zwiehoff

Ті, хто працюють або пов’язані з процедурою подання вагонів, знають наскільки це тривалий процес. Спочатку маневровий локомотив із складом приїжджає на підприємство, відчіплює необхідну кількість вагонів і від’їжджає. Якщо власний локомотив відсутній, доводиться чекати доки він повернеться для проведення маневрових робіт по зважуванню і прибиранню вагонів після вантаження. Звідси безумовне збільшення часу простою, особливо якщо це відбувається на невеликій станції і маневровий локомотив доводиться чекати з сусідньої. Для прискорення процесу завантаження-вивантаження замість маневрових лебідок можна придбати Ротрак, який переставлятиме вагони уздовж лінії вантаження і зважування, а також не буде прив’язаний до однiєї колiї. Завантаження також може здійснюватися прямо на вагонних вагах, тим самим дозволяючи уникнути зайвих маневрів, що займають час.

Вагони дуже повільно обертаються. Вони більше простоюють: в портах під вивантаженням, на підприємствах – під завантаженням. При їх надмірному скупченні в одному місці, в іншому їх катастрофічно бракує. Ротрак допоможе мінімізувати тривалість простою і заощадить час.

Травми на виробництві завжди небажані і дуже проблематичні як для співробітників, так і для керівництва підприємств. В процесі експлуатації лебідки вони можливі і трапляються набагато частіше, ніж прийнято вважати. Для того, щоб уникнути ризику завдання травми працівникам, доцільно замінити маневрові лебідки на Ротрак Е2 і Е4, тим самим захистити своє підприємство від непотрібних проблем і небезпечних ситуацій пов’язаних з вантаженням-вивантаженням вагонів.

Zwiehoff

Підводячи підсумок, можна упевнено сказати, що електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі вагонів Ротрак Е2 і Е4 – це продуктивні, сучасні, надійні та ефективні помічники вашому підприємству. Малогабаритні, мобільні і в той же час потужні, вони прискорять і оптимізують процес вантаження і зважування, повністю виключаючи травмування людей, які керують цим процесом. Відсутність споживання дизельного палива, екологічність, радіоуправління, рекуперація енергії, широкі можливості застосування – усе це дає ряд переваг Ротрак Е2 і Е4 перед традиційною маневровою технікою.

Придбати і отримати консультацію:

Україна — ПП «ПРОМ -АЛЬЯНС»

Тел. : +38 057 717 -56 -01, +38 057 758 -69 -82

e -mail: railroadua@gmail.com

www.railroad.biz.ua

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання»!

Передплата на журнал «Залізничне постачання»

Залізничне постачання #2 Квітень 2018 року