Close

30.04.2018

Експерименти заради швидкості

Експерименти заради швидкості

Експерименти заради швидкості

В процесі розвитку залізничного транспорту спостерігається постійне зростання швидкості руху, обумовлене технічним вдосконаленням рухомого складу та шляхів. Іноді для досягнення
нового рівня швидкості пропонуються дуже цікаві ідеї.

Рейковий цепелін
Рейковий цепелін – експериментальний вагон-ав­томотриса був розроблений і створений німецьким інженером-констуктором літаків та дирижаблів Францем Крукенбергом в 1929 році. Автомотриса була двовісною, з колісною базою 19,6 м. Її загальна довжина складала 25,85 метрів, висота – 2,8 м. Був встановлений 12-циліндровий бензиновий авіаційний двигун BMW VI потужністю 600 кінських сил (450 кВт), який приводив в рух чотирьохлопатевий дерев’яний
повітряний гвинт, розташований ззаду. Вагон міг пере­возити до 40 пасажирів.
10 травня 1931 року потяг вперше перевищив швидкість 200 км/год. А 21 червня 1931 року він вста­новив новий світовий рекорд швидкості на залізниці – 230,2 км/год по маршруту Гамбург-Берлін, який не був перевершений будь-яким іншим потягом до 1954 року. Серед автомотрис з бензиновим двигуном цей рекорд і до цього дня залишається неперевершеним.
Така висока швидкість автомотриси була обумовлена, серед іншого, її малою вагою, яка складала тільки 20,3 тонни. Це було досягнуто використанням легкої конструкції, запозиченої у популярних на той час дири­жаблів Zeppelin…

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання»!

Передплата на журнал «Залізничне постачання»

Залізничне постачання #2 Квітень 2018 року