Close

17.01.2020

До Польщі з Китаю прибув перший поїзд по колії 1520 мм без перевантаження на українсько-польському кордоні

До Польщі з Китаю прибув перший поїзд по колії 1520 мм без перевантаження на українсько-польському кордоні

До Польщі з Китаю прибув перший поїзд по колії 1520 мм без перевантаження на українсько-польському кордоні

Перший поїзд з 45 контейнерами з китайського міста Сіань прибув 7 січня 2020 року на кінцеву станцію Славкув без перевантаження на українсько-польському кордоні. Перевезення в Польщі по вантажній лінії № 65 колії 1520 мм виконала компанія PKP LHS (PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa). Вантажна лінія № 65 довжиною майже 400 км є найдовшою в Польщі лінією колії 1520 мм.

З Сіаня поїзд вирушив 24 грудня 2019 р, територією України поїзд пройшов 3-5 січня 2020 року. Він проїхав через прикордонні переходи Зернове — Ізов за 39 годин і 54 хвилини.

5 січня 2020 року контернейний поїзд прибув на прикордонну польську станцію Хрубешув, а потім на термінал Славкув, де було організоване перевантаження контейнерів на вагони колії 1435 мм і автотранспорт для доставки одержувачам.

Як відзначили в PKP LHS, проходження поїзда по широкій колії від китайського кордону до терміналу, розташованого в промисловому регіоні Сілезького воєводства Польщі, без перевантаження або заміни візків дозволило заощадити час і гроші. Час транспортування склав 12 діб, в перспективі його планується скоротити до 10 діб.

Відкриття маршруту Сіань — Славкув протяжністю 9477 км стало можливим завдяки співпраці між PKP LHS, китайською компанією Xi’an Free Trade Port Construction and Operation, а також логістичними партнерами з Казахстану, Росії та України.

Керівник Укрзалізниці Євген Кравцов  наголосив на важливості проєктів з Китаєм та Середньою Азією. «Маршрут «Китай — ЄС» транзитом Україною є надійним, дешевшим та зручнішим для всіх учасників цього логістичного ланцюга. А цей поїзд — гарний знак і перша важлива ластівка в організації масштабних проєктів з Китаєм та Середньою Азією для Укрзалізниці. Широка колія, яка експлуатується Укрзалізницею, найбільш протяжна на заході», — зазначив Євген Кравцов.

Він також наголосив на перспективах розвитку таких маршрутів. «Укрзалізниця може бути частиною сухопутного маршруту, морського та маршруту ТМТМ (Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту). Укрзалізниця є максимально надійним партнером для транзиту, оскільки пропонує альтернативні і вигідні маршрути», — підкреслив голова правління АТ «Укрзалізниця».

Термінал Славкув є великим логістичним центром, який обслуговує мережу регулярних залізничних сполучень, зокрема з польськими містами Гданськом і Сважендз, а також італійським Маддалоні і німецьким Шварцхайде.

У Славкуві бере також початок Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут (ТМТМ), який надає зручну можливість для китайського експорту, вартість якого в ЄС щорічно складає 700 млрд дол. США.

Місто Сіань є важливим економічним центром з розвиненими машинобудівною, електротехнічною та металургійною галузями промисловості, а також сухим портом і логістичним центром на Новому шовковому шляху, що найбільш стрімко розвивається.

https://www.railfreight.com/beltandroad/2020/01/08/first-chinese-container-train-arrives-in-slawkow/

Передплати та гарантовано отримуй журнал «Залізничне постачання» у 2020 році!

Передплата на журнал «Залізничне постачання»