Close

05.10.2016

Ми маємо досвід і знаємо що запропонувати!

АВИС

Ремонт та модернізація, розробка та виробництво нових верстатів для обробки колісних пар.

АВИС

Мале виробниче приватне підприємство «АВИС», м. Краматорськ, засновано у 1992 році. Форма власності – приватна. Основний напрямок діяльності – ремонт та модернізація верстатів, а також розробка та виробництво нових верстатів для обробки колісних пар локомотивів та вагонів. Споживачами нашої продукції є такі підприємства як ММК ім. Іліча м. Маріуполь, ВАТ «Турбоатом» м. Харків, Грузинська Залізниця.

На сьогодні розроблені і освоєні в серійному виробництві супорти для модернізації колесотокарних верстатів UBB112, UBC125, UBC150, 1836 та ін.

Супорти встановлюються на місце старих гідравлічних або механічних. Вони оснащені системою ЧПК Sinumerik 840Dsl, лінійними направляючими HIWIN та лазерними сенсорами для вимірювання профіля колісної пари. Під час проведення модернізації верстатів, встановлюється частотний привід обертання шпінделю, нові електрошафи та нова гідростанція.

У 2011 – 2016 роках підприємство «АВИС» виконало модернізацію шістьох колесотокарних верстатів на замовлення Грузинської залізниці. Також була проведена модернізація верстата 1836.10 на Луганськом тепловозобудівном заводі.

Ми також можемо запропонувати нові верстати для обробки колісних пар як із викаткою (КС905Ф3), так і без викатки колісної пари, для електричок та локомотивів (КС906Ф3, КС909Ф3). Верстат КС905Ф3 за своїми параметрами близький до UBF112N, але значно дешевший. Він має два супорти керовані системою ЧПК Siemens. Обертання колісної пари робиться за допомогою кулачків, захоплюючих її за внутрішню частину бандажів (зусилля в радіальному напрямі). Використана оригінальна конструкція механізму кулачків, що не потребує переналадки під діаметр оброблюваних колісних пар. Встановленя колісної пари здійснюється за допомогою гідравличного домкрата.

Підрейковий верстат КС909Ф3 призначений для токарної обробки профілів коліс локомотивів та електричок без необхідності демонтажу. Він має два супорти керовані системою ЧПК та вимірювальну лазерну систему, що забезпечує необхідну точність обробки і автоматичну переналадку верстата при обточуванні різних профілів бандажів колісних пар.

Верстат має можливість одночасного обточування бандажів колісної пари двома супортами в автоматичному режимі за усім профілем бандажа колісної пари або роздільну роботу супортів в ручному режимі для усунення локальних дефектів профілю бандажа колісних пар. Завдяки застосуванню оригінального програмного забезпечення, розробленого на нашому підприємстві, визначення параметрів різання робиться в повністю автоматичному режимі. При цьому оператор верстата має можливість скоректувати запропоновані системою управління параметри різання. Автоматичний розрахунок глибини різання для лівого і правого супорта, дозволяє мінімізувати товщину матеріалу, що знімається, по обох сторонах, дозволяючи досягти рівності кругів катання бандажів колісної пари після обробки.

АВИС

На верстаті застосовується:

  • механізм вивішування колісної пари;
  • пристрій, що запобігає осьовому зміщенню колісної пари під час обточування;
  • механізоване облаштування рухливих рейок, що виключає ручну працю оператора;
  • механізм видалення стружки (опція).

Пеший такий верстат був встановлений у локомотивному депо у м.Ніжнєудінск (Росія) у 2008 р. і показав себе з найкращого боку.

Підрейковий верстат КС906Ф3 є спеціальним колесотокарним верстатом, призначеним для відновлення профілю бандажа локомотивних колісних пар без необхідності демонтажу. Діапазон діаметрів круга катання коліс не обмежений. Ця модель верстата оснащена одним двостороннім токарним супортом, що дозволяє здійснювати обробку лівого і правого бандажів колісної пари по черзі. На супорті встановлений механізм для автоматичного визначення геометричних параметрів оброблюваних поверхонь.

Управління верстатом здійснюється системою числового програмного управління фірми «Siemens». Обертання колісної пари під час обробки здійснюється від тягового електродвигуна локомотиву із стабілізацією швидкісті. Габаритні розміри верстата дозволяють встановлювати його в підрейковий простір верстата моделі А-41.

Сьогодні МВПП «АВИС» не зупиняється на досягнутому, шукає нові шляхи для подальшого розвитку і запрошує до співпраці нових ділових партнерів.

Детальні технічні характеристики нашої продукції можна дізнатися за телефоном.

Контакти:

+380626455761, +380500319008.

Email: office@avis.in.ua

www.avis.in.ua

Журнал “Залізничне постачання” Жовтень 2016 р.