Close

Вагон-самоскид з розміром під контейнер для залізничного сектора

Вагон-самоскид

НАБАГАТО БІЛЬШЕ, НІЖ КОНТЕЙНЕР … Вагон-самоскид з розміром під контейнер для залізничного сектора Вагонами-самоскидами можуть успішно перево­зитися мінеральні будівельні матеріали, сільського­сподарська продукція або дрібнозернисті матеріали. Точки кріплення опірної рами точно відповідають точкам кріплення стандартного контейнера, передача та використання, таким чином, відбувається на плат­формах для стандартних контейнерів для залізниці (з різної шириною колії), які можна орендувати для […]

Подробнее

Системи управління рухом потягів, які не вимагають платежів за використання.

Системи управління рухом потягів

Системи управління рухом потягів від RWA не вимагають платежів за використання. Навіщо платити більше? Застосування програмного забезпечення не вима­гає надалі періодичних платежів за використання. Програмне забезпечення має засоби діагностики. Цей підхід дозволяє експлуатувати системи заліз­ничної автоматики телемеханіки розробки RWA існую­чим штатом фахівців галузі. При введенні в експлуатацію системи замовникові передається повний пакет технічної документації, включаючи […]

Подробнее

Експерименти заради швидкості

Експерименти заради швидкості

Експерименти заради швидкості В процесі розвитку залізничного транспорту спостерігається постійне зростання швидкості руху, обумовлене технічним вдосконаленням рухомого складу та шляхів. Іноді для досягнення нового рівня швидкості пропонуються дуже цікаві ідеї. Рейковий цепелін Рейковий цепелін – експериментальний вагон-ав­томотриса був розроблений і створений німецьким інженером-констуктором літаків та дирижаблів Францем Крукенбергом в 1929 році. Автомотриса була двовісною, з […]

Подробнее

Вакуумні туалети у потягах

Вакуумні туалети у потягах

Вакуумні туалети у потягах Голландський інженер Charles Liernur розробив добре функціонуючу пневматичну систему туалету для транспортування стічних вод у містах Лейден, Дордрехт і Амстердам. Ці системи працювали до першої декади двадцятого сторіччя. Пізніше схожі системи були побудовані у більшому масштабі у містах Прага і Санкт-Петербург. У першій половині минулого століття внаслідок двох Світових війн і […]

Подробнее

Проект Twinning «Підтримка у підвищенні безпеки перевезення небезпечних вантажів мультимодальним транспортом в Україні»

Проект Twinning «Підтримка у підвищенні безпеки перевезення небезпечних вантажів мультимодальним транспортом в Україні»

Проект Twinning «Підтримка у підвищенні  безпеки перевезення небезпечних вантажів мультимодальним транспортом в Україні» Twinning – це інструмент інституційного співробітництва Європейського Союзу між державними органами країн-членів ЄС та країн-бенефіціарів, які отримують технічну допомогу. Інструмент було вперше представлено у 1998  році для надання допомоги країнам-кандидатам на вступ до ЄС у досягненні необхідного рівня навичок та досвіду для того, […]

Подробнее

Електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі ваго­нів — це продуктивні, сучасні, надійні та ефективні помічники!

Електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі ваго­нів

Електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі ваго­нів — це продуктивні, сучасні, надійні та ефективні помічники! При усій своїй малогабаритності, Ротрак Е2, Е4 – надзвичайно маневрені і потужні електропривідні дорожньо-рейкові тягові модулі вагонів. Вони конципіровані для здійснення маневрових робіт з причіпними вагами до 500 тонн і не витрачають дизельне паливо, на відміну від локомотивів та іншої маневрової техніки. Ті, хто […]

Подробнее

Консолидированный стенд украинских производителей на выставке ІnnoTrans 2018

UKRAINE:Railway Supply

Консолидированный стенд украинских производителей на выставке ІnnoTrans 2018 Стенд «UKRAINE:Railway Supply» —  95м2 выставочной площади. На 23.04.2018 — 11 украинских компаний Соэкспоненты: ПАО «Днепропетровский стрелочный завод», ООО «НПП «Желдоравтоматика», НПП«Корпорация КРТ», Журнал “Залізничне постачання”, ПП “ПРОМ-АЛЬЯНС”,  ПАО «НПП «Смелянский электромеханический завод» Дополнительно на страницах журнала принимают участие в выставке ІnnoTrans 2018 партнеры журнала участники проекта […]

Подробнее

Приватна тяга чи «General Electric»: що зніме з гальм «Укрзалізницю»

Приватна тяга чи «General Electric»: що зніме з гальм «Укрзалізницю»

«Приватна тяга чи «General Electric»: що зніме з гальм «Укрзалізницю» Питання: а як «УЗ» буде існувати цей рік? Чим перевозити? Ярослав Дубневич Голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Серед ймовірних реальних рішень – приватна тяга. Як експеримент. Якнайшвидше, вже зараз. Не треба на всій протяжності колії – хай приватні локомотиви перевозять певні вантажі […]

Подробнее

Гумові опірні підкладки для колісних пар – протектор колісних пар

Гумові опірні підкладки для колісних пар – протектор колісних пар

Гумові опірні підкладки для колісних пар – протектор колісних пар Виріб компанії REX підходить до колісних пар усіх розмірів, оскільки при його розробці враховувалися усі звичайні діаметри. Залізничні компанії, подібні Швейцарським федеральним залізницям (Schweizerische Bundesbahnen, SBB), зберігають і транспортують тисячі колісних пар для своїх потягів. В одній лише Швейцарії на зберіганні на підприємствах з обслуговування […]

Подробнее